Skip to main content

Naik Cruise Dengan Pak Nil 2014



                                        


Selepas kejayaan mengadakan Pakej Percutian Muslim Star Cruises bersama peminatnya pada tahun lepas, Datuk Aznil Hj Nawawi atau lebih dikenali dengan Pak Nil sekali lagi melancarkan pakej pelayarannya bersama peminat.

Sambutan hebat daripada peminat yang menyertai percutian bersama Pak Nil pada 2013 memberikan satu tiupan semangat kepada Pak Nil untuk mengadakan percutian bersama peminatnya pada 6 April – 9 April 2014 ini.

Pelayaran anjuran Star Cruises,  Malaysian Harmony Tour & Travel Sdn Bhd dan  Santai Travel merupakan satu usaha untuk memperkenalkan percutian di atas kapal di samping mempromosi pakej percutian bersama peminat Pak Nil sekali gus sebagai satu penghargaan kepada semua peminat Pak Nil yang telah menyokong kerjaya beliau sepanjang lebih 24 tahun penglibatan beliau sebagai penggiat seni.

Menurut Pengarah Urusan Malaysian Harmony Tours and Travel, Encik Cooper Huang  percutian di atas kapal merupakan satu percutian yang ideal dan mudah.
“Bercuti atas kapal ini sebenar amat menyenangkan. Setelah daftar masuk, tidak perlu lagi tukar hotel atau bilik seperti percutian normal. Makanan dihidangkan empat kali sehari. Semuanya telah termasuk dalam pakej yang telah dibayar. Tiada caj tambahan diperlukan,” kata Cooper  Huang.

Ditanya mengenai pakej percutian bersama Pak Nil  yang akan diadakan pada bulan 6 April ini, beliau menambah bahawa Pak Nil merupakan seorang ikon di Malaysia. Buat mereka yang bakal mengikuti pakej ini pada bulan April  nanti, program khas telah dirancang khusus untuk peminat Pak Nil. Selain itu mereka yang mengikuti pakej ini akan mendapat kad akses eksklusif dan pelbagai cenderamata istimewa.



Sementara itu menurut Datuk Aznil Hj Nawawi, orang ramai patut mencuba percutian atas kapal ini dan membuang tanggapan negatif mengenai percutian ini. “Menerusi pakej pelayaran bersama Kapal Superstar Libra ini, anda tidak perlu rasa was-was untuk menjamu selera kerana kapal ini dilengkapi dengan sebuah restoran makanan halal  yang telah menerima sijil Halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).  Selain itu kapal Superstar Libra baru-baru ini telah dinaiktaraf dan diubahsuai untuk memberikan keselesaan yang baru kepada semua penumpang,”katanya.

SuperStar Libra adalah barisan kapal mewah milik Star Cruise, peneraju utama pelayaran di Asia Pasifik yang turut berpangkalan di Kuala Lumpur. Direka bagi memenuhi keperluan penumpang yang inginkan percutian di tengah lautan dengan suasana lebih tenang dan lengkap dengan pelbagai kemudahan. Ia adalah resort eksklusif yang terapung di laut lepas di samping hiburan serta aktiviti rekreasi serta layanan mesra kru bertaraf Asia yang menyeronokkan. Terdapat enam jenis kabin yang ditawarkan mengikut cita rasa penumpang iaitu Executive Suite, Junior Suite, Deluxe Oceanview Stateroom, Oceanview Stateroom with Window, Oceanview Stateroom with Porthole serta Inside Stateroom.

Mengenai aktiviti di SuperStar Libra, kapal mewah itu menawarkan hiburan dari semasa ke semasa bergantung kepada had umur pelancong. Kanak-kanak berpeluang mempelajari seni dan kraf seperti membuat origami, deko kek cawan serta lukisan wajah.

Hiburan malam dengan barisan penghibur adalah kru kapal manakala jemputan istimewa penyanyi dan penari dari luar negara seperti Shelly Dartez dan Westley Stevens. Persembahan itu di adakan di Stardust Lounge dengan beberapa tema seperti Show Time (Ultimate 80’s) menampilkan persembahan ala 80-an.Jika gemarkan suasana santai diiringi alunan suara ‘liveband’, lokasinya di Galaxy of the Stars dengan pelbagai muzik terbaru.

Di ruang atas yang terbuka, ia menempatkan beberapa restoran berbayar bersama pusat kecergasan, spa serta lounge. Ia turut mempunyai salun rambut dan kecantikan, perpustakaan mini, pusat kesihatan, galeri foto serta pusat penjagaan kanak-kanak dari satu hingga empat tahun dan lima hingga 12 tahun dengan bayaran antara RM10 hingga RM15.

Comments

Popular posts from this blog

Anna Sui Whitening Spot cream FULL SIZE

ANNA SUI Whitening Spots Cream FULL SIZE, Retails at RM150! My Price : RM75 Included Postage (50% OFF) 100% Authentic and Brand New ANNA SUI or Your MONEY back! ANNA SUI Whitening Spots Cream Features skin-whitening ingredient that minimizes melanin production, leaving skin a translucent luster! BRAND NEW IN BOX – Made in Japan FULL SIZED ITEM – 20g 0.7 fl.oz

Stila Cosmetics Long Wear Lip Color – Rendezvous

Stila Cosmetics Long Wear Lip Color – Rendezvous - RM30: A silky lip color with the moist texture of a gloss and the intense pigment of a stick. Description: Long Wear Lip Color provides the rich color of a lipstick with the silky texture of a gloss for a comfortable, gorgeous lip line. A blend of patent-pending polymers allows Long Wear Lip Color's pigment to glide on with a smooth texture and set to a long-lasting finish. The slim, pen-like tip ensures foolproof application and provides easy touch-ups while out and about. Ingredients: Octyldodecanol, Polybutene, VP/Eicosene Copolymer, Synthetic Wax, Caprylic/Capric Triglyceride, Microcrystalline Wax \Cera Microcristallina\Cire Microcristalline, Dicalcium Phosphate, Stearalkonium Bentonite, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Octyldodecyl PCA, Sucrose Acetate Isobutyrate, Propylene Carbonate, Tetradibutyl Pentaerithrityl Hydroxyhydrocinnamate, Flavor (Aroma), Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, [+/- Mica, Titanium Dioxide (CI 778

Anna Sui Inspired Foldarble Comb

Anna Sui Inspired Foldarble Comb Anna sui/安娜苏 巧魔折叠梳 (可折叠) = RM5 携带方便,折叠起来长11CM,打开长19CM 一句美丽的咒语,ANNA SUI这个名词, 像带有魔法一般,让全球的梦幻女子为之着迷, 不管是在化妆品或服装的性格上, 总是能够恰如其份的将女性特有的元素一展无遗。 Anna sui/安娜苏 美发梳(平梳) 每个女孩都喜欢安娜苏的产品, 这一款梳子很漂亮的, 无论是在家里还是出门在外都可以用它, 而且还可以在别人面前炫耀你的PP美梳…… 买家位注意了:此为外贸品, 与正品在工艺上还是有一定差别的. 外观上会有一些磨痕, 模具的关系. 但正所谓一分钱一分货, 但是用这个价格买这样一个梳子, 实在是物超所值,因为东西真的非常漂亮.